DARRERA CLASSE A ESCOLA.
Després de gairebé 42 anys fent classe, aquesta ha estat la meva darrera classe, preparació per a la Selectivitat, i aquests els meus darrers alumnes.
Muntanyes d'emocions contraposades!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada