Guillem de Mediona

dijous, 4 de juny del 2026

 DARRERA CLASSE A ESCOLA.

Després de gairebé 42 anys fent classe, aquesta ha estat la meva darrera classe, preparació per a la Selectivitat, i aquests els meus darrers alumnes.

Muntanyes d'emocions contraposades!



Publicat per Xavier Andreu i Amat a 21:40
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)
  • ▼  2026 (3)
    • ▼  de juny (1)
      •  DARRERA CLASSE A ESCOLA.Després de gairebé 42 any...
    • ►  de maig (2)
  • ►  2024 (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2023 (6)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (1)
    • ►  de gener (2)
  • ►  2022 (2)
    • ►  d’abril (2)
  • ►  2021 (4)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2020 (6)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (1)
  • ►  2019 (5)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  d’agost (1)
    • ►  d’abril (3)
  • ►  2018 (5)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de juny (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2017 (19)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  d’agost (5)
    • ►  de juliol (3)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (7)
    • ►  de març (1)
  • ►  2016 (20)
    • ►  d’agost (2)
    • ►  de juliol (17)
    • ►  de juny (1)
Tema Simple. Imatges del tema creades per andynwt. Amb la tecnologia de Blogger.