diumenge, 20 d’agost del 2017

DOL PER BARCELAONA. 17.08.18

La Guàrdia Pilosa, 20 d’agost de 2017

Aquesta és la millor denúncia que he trobat i el més adient acte de solidaritat amb totes les víctimes d’aquests folls assassinats. I, em faré el fatxenda i afirmaré que no tinc por; tot i això, espero que mai em venci.

“Si algú mata a una persona, (...) seria com si matés a tota la Humanitat; i si algú salva una vida, seria com si hagués salvat la vida de tota la Humanitat”

Alcorà, 5:32.
 

A Calaf, Alta Anoia, en el minut de silenci davant l'Ajuntament, el 18.08.2017


De paraules sàvies, aquests dies, n’he llegit un munt. En deixo les de tres persones, escrites des de perspectives ben diferents; tots tres descriuen prou bé el que penso i sento.

David Fernández. No passaran. Diari ARA. 19.08.2017

Suso de Toro. Dos paises, dos realidades. Diari ARA. 20.08.2017

Najat el Hachimi. Jo sí que tinc por, El Periódico. 20.08.2017


Xavier

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada